درس خواندن

مدتى بود هیچ دل خوشى نداشتم، در روتین زندگى گم شده بودم و یدک کشیدن اسم صیغه روى دوشم سنگینى میکرد، 

یکى از شاگردهاى خصوصیم راهى به غربت شد، ٢٣ سال سن داره و رشتش گرافیک هست، 

روزى که امد براى خداحافظى ، بروشور هاى دانشگاهش را اورده بود که ورق بزنیم 

وقتى که رفت انگار من لایه بروشور گیر کرده بودم و با خودم خیال پردازى میکردم که اگه من جاى او بودم! 

على براى شام فردا شب دیدم، با هم صحبت میکردیم، از اون شب ها بود که براى چند ساعت احساس ارامش میکردم 

به على گفتم براى چند ساعتى در خیال یک تغییر اساسى در روتینً زندگى بودم 

على خندید گفت، من زنم راه دور نمی فرستم ... 

خلاصه صحبت به لودگى و حرفهاى روزانه کشیده شد

شب على رفت خونش 

من هم تا صبح تو سایت دانشگاها مى چرخیدم 

یک دانشگاه پیدا کردم که میشه به صورت انلاین واحد برداشت حتى اگه پذیرش از رشته خاصى هم نداشته باشم، البته هیچارزش مدرکى هم به مراتب نداره 

اسم یک واحد خیلى مجذوبم کرد "زن در اسلام"

صبح دیدم على واتساپش روشنه، لینک دانشگاه براش فرستادم

جوابم را نداد!تا عصر 

که فقط نوشته بود که شب میاد خونه 

شروع به مرتب کردن خونه و خودم کردم و مواد کوکو هم اماده کردم 

على رسید، چاى دادم بهش ، پشت میز اشپزخانهً نشست و من مشغول سرخ کردن شدم 

بعد گفت لینک دیدم، شدنیه!! اما انگار اخر ترم باىد انجا امتحان بدى! 

من ساکت بودم و اون ادامه داد

اما انگار اگه ١٠٠ کیلومتر فاصله داشته باشى ، میشه درخواست داد جاى دیگه امتحان بدى، اما فکر نمیکنم ایران بشه

ارزشیم که نداره چون مدرکى بابت یک تک واحد هم نمیدن ، 

اگه بخواى براى دل خودت بخوانى به حاجى فلانى که کارت اعتبارى داره میگم که اگه لطف کنه از کارتش استفاده کنیم 

یک هفته کارهاش طول کشىد 

اما الان ثبت نام شدمممممممممممممممم

وخوشخالممممم

نظرات 2 + ارسال نظر
هلن چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 09:16

امیدوارم موفق بشی. من هیچوقت نظر خوبی نسبت به خانومهای صیغه ای نداشتم ولی شما وضعیتت فرق داره،نمیدونم چرا نمیتونم حس بدی بهت داشته باشم.چون میدونم خودت هم چاره ای به جز این نداشتی .ولی سعی کن یه جای محکم تو زندگی واسه خودت پیدا کنی.موفق باشی. من هم این روزها دنبال خواسته های خودمم ، چند سالی بود میخواستم زبانم رو تقویت کنم ولی وقت نمیکردم ولی الان یک هفته است دارم زبان میخونم .مگه دنیا چند روزه که بخوایم فقط ناراحتی و غصه رو تو زندگی داسته باشیم.برات دعا میکنم یه تکیه گاه دایمی تو زندگیت پیدا کنی.

ممنونم عزیزم اگه کمک زبان نیاز داشتى حتما بهم بگو

خودم چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 07:32

کار خیلی خوبی کردی.
شاید شروعی باشه برای تغییرات بهتر و عمیق تر.
اگر تهران زندگی می کنی بهت توصیه می کنم دوره های شخصیت شناسی رو شرکت کن.شاید هم دوره های آنلاین داشته باشند.
شاید تونستی ریشه خیلی از مشکلاتتو پیدا کنی . و آگاهی سرآغاز رشد و تغییر هست.

خیلى همیشه به دنبال خود شناسى بودم. امیدوارم یکم ارامش بگیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.