افسردگ هم عالمى داره این روزها ذره ذره بدنم درد مى کنه.. دلم مى خواد پاهایم را جمعً کنم به حدى که به سینه ام بچسبند.. اگر هیچ وقت صبح نشود چى؟! کاش همیشه شب بود سکوت بود. کاش مجبور به معاشرت نبودم ... کاش نه موبایلى بود نه تلفنى نه وایبرى.. کاش توى کمد دیوارى جا مى شدم .. درش را مى بستم .. خودم بودم و خودم ... کى این قرص خواب عمل مى کند!!! 
با کمال احترامى که دارم براى همه.. در این وبلاگ دیگه نظرى تایید نمى شود 
من هرزه على هرزه سارا بیچاره 
من خسته هستم، مى خواهم با افسردگیم هم اغوشى کنم ... 
شب به خیر
نظرات 2 + ارسال نظر
گلشن چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 09:17

شما هرزه نیستین علی رو نمیدونم اما سارا بیچاره هست

سارا چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 06:53 http://aramsara88.persianblog.ir/

ولشون کن تو رو خدا
افسردگی چیه؟؟؟
چرا افسردگی
اگر قراره خوشحالی و آرامش نداشته باشی هیچی ارزشش رو نداره

سارا جان رمزتو برام بذار من نمى تونم برات کامنت بذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.