من عاشق این شهر شدم، از مردمش گرفته تا خیابان ها و مغازههاش 
گاهى با خودم فکر مى کنم کاش اینجا بمونیم براى همیشه، البته روتین شدن زندگى با على هم خالى از لطف نیست، البته على سه هفته اینجا مى مونه یک هفته خونه خودشون. 
هنوز سارا باردار نشده 
نامزدى پسر بزرگ على به هم خورد 
بلاخره تک درسم تموم شد.. 
احساس مى کنم بیشتر باید مطالعه کنم، تصمیم داشتم از درسم بگم اما بعد پشیمان شدم چون از دید شیعه نبود، باید بیشتر مطالعه کنم

٤ روز برادر على و خانم دومش امدن اینجا، کمى براى ما خانوم ها سخت بود چون منزل ما کوچک هست اما خوب بود 
راست مى گن باید تو سفر دیگرى شناخت 
من همیشه فکر مى کردم برادر على بد اخلاق و تند هست اما خیلى صبور و اروم هست 
فرقش با على هم این هست که خیلى راحت از زندگى اولش حرف مى زنه، 
دوباره مثل همیشه بحث این مدل زندگى بود. 
که حرف جالبى زد، گفت که چند زنه بودن شاید بر خلاف عقاید فمنیستى غربى باشه اما هیچ کس حاضر نیست مساله درست نگاه کنه، 
تا وقتى بکارت، سن و زیبایى زن ملاک ارزشش باشه بهترین حالتش چند زنى هست،
واقعا راست مى گفت، مرد بیوه هم دنبال دختر خونه جوان هست چه برسه به مجرد ها! 
خلاصه چند روزى که اىنجا بودن خیلى خوب بود، 
این هفته هم على برگشته که پیش سارا باشه، از این که پسرشون نامزدى به هم زده خیلى ناراحت هستن.

نظرات 6 + ارسال نظر
الی دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 20:27

یعنی چی تا وقتی ارزش زن بکارت و ،،،،،، باشه بهترین حالتش چند زنی؟ میشه یکم بیشتر توضیح بدید؟
میدونید سارا زن بسیا. بدبختیه،زنی که با وجود استقلال مالی حاضر مردش رو به سمت یک عشق نصفه نیمه هل بده تا از یک عشق اتشین دورش کنه،سارا این وسط از شما استفاده ابزاری میکنه

اعظم 46 دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 17:23

سلام کاش ز مطالب درس هات از دید گاه های دیگه می نوشتی
جاری همون کسیه که تازه عقد رسمی کرده
راستی خانم های اول چطور کنار آمدن شوهراشون چطور عدالت رو اجرا می کنن؟

یه خانوم دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 06:15

ببخشید بحث بین چهار نفر که دونفر شون زن دوم باشن دو نفر دیگشونم مرد چن زنه فک نمیکنم خیلی منصفانه باشه.منم به عنوان یه زن اگه جای اون آقا میبودم خب همین حرفو میزدم. کی بدش میاد تو زندگیش تنوع داشته باشه.ببخشید عزیزم نظرم رو گفتم فقط

گلشن یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 14:07

میدونم که توی غرب حداقل حداقل بکارت معیار ارزش نیست و این خوبه تا حتی زیبایی هم به این شدت ملاک نیست پس شاید عقاید فمینیستی واسه غرب خیلی هم فمینیستی نباشه
شاید فمینیستی بودن این عقاید به این شدت در ایران بخشیش به خاطر طرز تفکر مردان جامعه ما باشه که حقوق زن رو دادن براشون یه مقدار غیر عادیه به نظرم مردان جامعه ما نفرت انگیزن یه مقدار چون رو هوسشون برچسب دین و رضای خدا میزنن اما غربیها هرکاری هم میکنن نمیگن به خاطر رضای خدا اینکارو کردم!الان به نظر من این نوع زندگی به قول شما زیر پوستی نفرت انگیزه آدم دلش یه خانواده میخواد اما مردای شما ظاهرا ۲تا خانواده مجزا دارن و این به آدم آرامش نمیده!
بعد مگه شما ۴ نفر همه این نوع زندگی رو قبول ندارین چطور راجع بهش بحث میکنین ? مگه چیزی که مسلمه همتون قبول دارین بحث کردن داره?

گلشن یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 12:29

سلام مسئله اینجاست که گربه ها به خاطر نفس خودشون موش میگیرن میذارن پای رضای خدا یا مصلحت جامعه!
حالا زن دوم برادر علی آقا دختر بوده?

بادبادک باز یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 06:06 http://badbadakbazam.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.