اسید پاشی

اسید پاشی، 

اسید پاشی مگر چیزی جز این است که ترس ایجاد کنند و زنها را بیشتر از همیشه در خانه حبس کنند؟!

کجا‌ی قرآن آماده با زور چادر سر کسی‌ کنید؟ 

ما همان زنانی هستیم که پشت حضرت محمد نماز میخندیم و جلو مردها! حالا کجایم؟ 

حجاب‌ زوری نمی‌شود! 

نظرات 4 + ارسال نظر
هلن یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:33

سلام خیلی وقته چیزی ننوشتید،یه خبری از خودتون بدید.

یادداشتهای امیر جمعه 16 آبان 1393 ساعت 06:29 http://amirnotes.mihanblog.com

متفاوت ترین یادداشت ها در یادداشت های امیر با عناوینی چون:
صورت مردم همی بینم تو را و فعل خر
دختری با آرایش غلیظ!!
الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی!
خون فقیر از چه رو بی بهاست؟!
و......

محمد جمعه 2 آبان 1393 ساعت 08:39 http://donyaeebenameman.blogsky.com/

سلام سحر خانوم
اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم. خیلی متاسف شدم , وقتی داستان زندگی شما رو خوندم ولی هر کسی یه داستانی داره دیگه. اون اتفاقی که زندگی شما رو خراب کرد دست شما نبود و شما هم هیچ تقصیری نداشتی. من نمیگم شما هر کاری از اون به بعد کردی درست بوده و تقدیر شما بوده چون افکار خود شماست که زندگی شما رو شکل میده. ولی متاسفانه ما میایم از موضع زندگی خودمون زندگی بقیه رو قضاوت میکنیم. در حالی که اگه خود ما جای اون آدم باشیم شاید حتی خود کشی کنیم از شدت ناراحتی!! من تو وبلاگم از زندگی و تجربیات و افکارم میگم. زندگی که نه به اندازه تو سخت ولی چیزایی ازش یاد گرفتم که سعی میکنم بنویسمشون تا بقیه هم با نظراتشون اصلاحش کنن. خیلی خوشحال میشم اگه به وبلاگ من سر بزنی و نظرت رو هم بدی.
ممنون
راستی همه پست هات رو میخونم. گرچه خیلی جاهاشم دیگه حدس میزنم منظورتون چی بوده

سینا پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 05:42 http://www.fashnews.blogsky.com

سلام کاملاً موافقم لایک کردم و توی وبلاگم هم گذاشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.