film2

من همی‌ اینارو به سارا گفتم، به سارا گفتم شما راضی‌ هستی‌؟ من کاری به زندگی‌ شما ندارم، اما دیگه اونقدر رو سیاه هستم پیش خدا دلم نمیخواد به گناهه دیگه کشیده بشم، سارا هم به من گفت من این کارو برای تو نمیکنم، برای رضا خدا می‌کنم، و به حق امام هشتم اجرشم از خدا می‌خوام، چون من یک زنم، دیگه قول هاشو از من گرفت، که هیچ وقت بچه دار نیارم، بعد من پرسیدم اگه پیش بیاد چی‌، گفت اون روز خدا منو بکشه که این زجرو نکشم، دیگه بهم گفت که صیغه ۱ ساله اول بکنید و بعد خودت و علی‌ جان تصمیم بگیرید، این جان که گفت احساس عجیبی‌ داشتم، دیگه گفت که هیچ مزاحمتی از من نمیپذیره، نباید پامو از گیلم خودم دراز تر کنم و و و...منم گوش دادم، تحقیر شدم، احساساتی‌ شدم، ناراحت شدم، خوشحال شدم، امیدوار شدم، ترسیده شدم، هیجان داشتم، کلا مخلوطی از همی‌ این احساس‌ها بود،

 

قرار شد که علی‌ به من زنگ بزنه،

 

علی‌ چند روز بعدش وقتی‌ سر کلاس بودم بهم زنگ زد، من نشنیده بودم بعد از کلاسم به شماره نه شناس زنگ زدم، منتظر این شماره ناشناس بودم، علی‌ صدای خیلی‌ قشنگی‌ داره، بعضی‌ شبا هنوز دلم می‌خواد حرف بزنه که من گوش بدم، یا کتاب بخونه برام، قلبم می‌لرزید، مثل یه بچه ۱۴ ساله، زبونم بند اومده بود، گفت شما کجائد، گفتم موسسه، گفت می‌خوام ببینمتون، ...

 

(بقیشو کم کم مینویسم، شاگرد خصوصی دارم الان) همی‌ کامنت هارو امروز جواب میدم، اگه نشد تا فردا شب حتما جواب میدم و از خجالتتون در میام) 

نظرات 8 + ارسال نظر
جیران یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 16:08

اخ که داستان زندگى زنان سرزمین من چه غمباره. عزیزم ممنون که مى نویسى و اجازه میدهى همه بخوانند

lotf darid

توپولو پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 07:43 http://Dokhtarakedarya.blogfa.com

چقدر دیر به روز میکنی

bebakhsh mano

مرضیه دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 03:36

داستان زندگیتون اشک ادم رو در میاره خیلی متاسفم امیدوارم در اینده یه شوهر خوب دائمی پیدا کنی که مال خود خودت باشه.

dige donbal shohar nistam donbale aramesham

شرى یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 13:45

بسیار متاسف شدم از زندگى شما ولى در هر صورت شما مقصر نبودید امیدوارم در حال حاضر خوشحال وراضى باشید

مریم سادات یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 10:06

اگر می شد آدم بعضی وقتها بتونه به عقب برگرده یا یه چیز هایی رو پاک کنه واقعا اگرمی شد خیلی خوب بود اما حالا که نمی شه اصلا اهمیت نداره چی شده و چی نشده خدا خودش حواسش به همه د ما هست خودش می دونه کاری نکردی پس انقدر نگران و سر خورده نباش

هلن شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 13:26

من خیلی ناراحت شدم از قصه زندگیت انشالله باعث و بانی این کار روسیاه بشه تو چرا اسم خودت رو روسیاه گذاشتی؟ من نمیخوام تهمت بزنم ولی کاملا معلومه که کی به اون فیلم دسترسی داشته و باعث پخش اون فیلم شده.امیدوارم خدا رحمتش رو شامل حالت بکنه.من قبلا برات کامنت گذاشتم و گفتم کاش تکیه گاه بهتری برای خودت انتخاب میکردی ولی قصدم اصلا ناراحت کردن شما نبود.اینقدر خودت رو روسیاه جلوه نده ،نذار همه ازت سو استفاده کنن.مگه تو کار خلافی کردی؟ موفق باشی.

گلاره شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 09:08

سلام
من کلا راجع به شما یه نظر دیگه دارم نسبت به خانومای دوم دیگه
پست فیلمتونو الان خوندم و دستام یخ کرد یعنی همسر سابقتون خودش به کسی داده بود فیلمارو؟
امیدوارم تو این زندگی خوشبخت باشید و درها به سوی خوشبختیتون باز بشه
خدا هممونو عاقبت بخیر بکنه

اعظم46 پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 15:42

سلام سرنوشت دردناکی داشتی بخصوص قسمت فیلمش
بازم بنویس دارم می خونمت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.