آشنایی

سلام

برای آشنایی باید چیزی گفتاما رفتن به گذشته و شروع کردن کمی الآن سخته

من از این روزا میگمو هر از گاهی به گذشته سر میزنم

تو این وبلاگ کامنت دونی باز خواهد بود

اما پایه بی ادبی نباشهجواب دادن به کامنت ها ممکنه وقت گیر باشهاما مسئله مهم اینه که من زندگی باب میلی ندارم بخاطرهمین نمیخوام وارد گفتو گو شم با مخالفینبخاطر همین هر کسی آزاد همه چیز بگهاما لطفا توهین نکنید

نمیتونم بگم اشتباه کردماما بهترین تصمیم هم نبودبه هر حال شاید من هم حقی داشتم باشم از این دنیا مجازیاگه من یا علی یازندگی ما خوشتون نمیاد لطفا خودتون در گیر این زندگی نکنید

زندگی چند زنی برای هر کسی نیست

من سحر هستمصیغه هستمالبته دیگه علنی شدهو مخفی نیستم

زبان خوندمو تدریس زبان میکنم

خیلی وارد جزیات زندگی نمیشم

من 36 سلامو شوهرم 45ساله که اینجا بهش علی میگم

خانوم اول 40 سالشه

من و علی با هم بچه نداریمخانوم اول ولی 2 تا پسر داره. . 

من مطلقه بودم قبل از ازدواج با علیو بعد از 12 سال جدایی با علی ازدواج کردم
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 12:51 http://dehmollanews.blogfa.com/

سلام
خیلی برام جالب بود که خانومی از صیغه بودنش بگه
ایکاش یکی هم گیر ما می افتاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.